vrácení zboží

Jak můžu vrátit zboží?

Zboží v původním stavu můžete vrátit během 31 dnů od jeho doručení bez udání důvodu. Během této lhůty je Pokračovat ve čtení...

Nejsem spokojený(á) s doručeným výrobkem a chtěl(a) bych ho reklamovat. Jak mám postupovat?

Přišlo vám poškozené nebo vadné zboží? Moc nás to mrzí! Prosíme, před vrácení Pokračovat ve čtení...

Kdy obdržím platbu zpět za vrácené zboží?

Platbu za vrácené zboží vám zašleme zpět teprve poté, co zásilku obdržíme a zkontrolujeme v Pokračovat ve čtení...

Můžu vrátit více objednávek v jedné zásilce?

Pokud si přejete vrátit položky z vícero objednávek v rámci jedné zásilky, určitě je to možné. Do krabice Pokračovat ve čtení...

Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vyměnit nebo přeobjednat?

Nesedí vám boty? Radši byste chtěli ten svetřík v jiné barvě? Na Zalando Lounge nemáme stálou nabí Pokračovat ve čtení...

Co mám dělat, pokud nemám tiskárnu pro vytištění etikety pro vrácení?

Pokud nemáte přístup k tiskárně, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který vám Pokračovat ve čtení...

Kolik času mám na vrácení zboží?

Pokud si budete přát vrátit nějaké zboží, máte na to 31 dní. Tato 31 denní lhůta začíná Pokračovat ve čtení...

Budu upozorněn(a) až bude moje vrácená zásilka obdržena?

Samozřejmě! Ihned po doručení vaší zásilky do skladu vás budeme informovat e-mailem o jejím přijetí a o Pokračovat ve čtení...