vrácení zboží

Jak můžu vrátit zboží?

***Lhůta na vrácení zboží je dočasně prodloužena na 31 dní*** Zboží v původním stavu můžete vrátit během 1 Pokračovat ve čtení...

Nejsem spokojený(á) s doručeným výrobkem a chtěl(a) bych ho reklamovat. Jak mám postupovat?

Přišlo vám poškozené nebo vadné zboží? Moc nás to mrzí! Prosíme, před vrácení Pokračovat ve čtení...

Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vymenit nebo přeobjednat?

Nesedí vám boty? Radši byste chtěli ten svetřík v jiné barvě? Na Zalando Lounge nemáme stálou nabí Pokračovat ve čtení...

Co mám dělat, pokud nemám tiskárnu pro vytištění etikety pro vrácení?

Pokud nemáš přístup k tiskárně, kontaktuj prosím náš zákaznický servis, který velmi Pokračovat ve čtení...

Můžu vrátit více objednávek v jedné zásilce?

Pokud si přejete vrátit položky z vícero objednávek v rámci jedné zásilky, určitě je to možné. Do krabice Pokračovat ve čtení...

Kolik času mám na vrácení zboží?

***Lhůta na vrácení zboží je dočasně prodloužena na 31 dní*** Pokud si budete přát vrátit nějaké Pokračovat ve čtení...

Aktuální změny v našich službách

Pracujeme jako obvykle a děláme vše, co je v našich silách, abychom dodrželi dodací lhůtu. Současná situace Pokračovat ve čtení...

Kdy obdržím platbu zpět za vrácené zboží?

Platbu za vrácené zboží vám zašleme zpět teprve poté, co zásilku obdržíme a zkontrolujeme v Pokračovat ve čtení...

Budu upozorněn(a) až bude moje vrácená zásilka obdržena?

Samozřejmě! Ihned po doručení vaší zásilky do skladu vás budeme informovat e-mailem o jejím přijetí a o Pokračovat ve čtení...