vrácení zboží

Jak můžu vrátit zboží?

***Lhůta na vrácení zboží je dočasně prodloužena na 31 dní*** Zboží v původním stavu můžete vrátit během 1 Pokračovat ve čtení...

Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vyměnit nebo přeobjednat?

Nesedí vám boty? Radši byste chtěli ten svetřík v jiné barvě? Na Zalando Lounge nemáme stálou nabí Pokračovat ve čtení...

Nejsem spokojený(á) s doručeným výrobkem a chtěl(a) bych ho reklamovat. Jak mám postupovat?

Přišlo vám poškozené nebo vadné zboží? Moc nás to mrzí! Prosíme, před vrácení Pokračovat ve čtení...

Můžu vrátit více objednávek v jedné zásilce?

Pokud si přejete vrátit položky z vícero objednávek v rámci jedné zásilky, určitě je to možné. Do krabice Pokračovat ve čtení...

Co mám dělat, pokud nemám tiskárnu pro vytištění etikety pro vrácení?

Pokud nemáte přístup k tiskárně, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který vám Pokračovat ve čtení...

Kdy obdržím platbu zpět za vrácené zboží?

Platbu za vrácené zboží vám zašleme zpět teprve poté, co zásilku obdržíme a zkontrolujeme v Pokračovat ve čtení...

Kolik času mám na vrácení zboží?

***Lhůta na vrácení zboží je dočasně prodloužena na 31 dní*** Pokud si budete přát vrátit nějaké Pokračovat ve čtení...

Budu upozorněn(a) až bude moje vrácená zásilka obdržena?

Samozřejmě! Ihned po doručení vaší zásilky do skladu vás budeme informovat e-mailem o jejím přijetí a o Pokračovat ve čtení...