Jak můžu vrátit zboží?

Zboží v původním stavu můžete vrátit během 31 dnů od jeho doručení bez udání důvodu. Během této lhůty je etiketa pro vrácení dostupná přímo ve vašem uživatelském účtu.

Tímto způsobem můžete zboží vrátit:

1. Přihlaste se ke svému účtu pomocí  přihlašovacího jména a hesla.

2. Přehled všech vašich objednávek naleznete v sekci Objednávky & Vrácení. Vyberte požadovanou objednávku a zvolte možnost "Vrátit položku". Vyberte, které položky si přeje vrátit, a uveďte důvod pro navrácení.

3. Nyní si můžete etiketu pro vrácení stáhnout ve formátu PDF, uložit si ji ve vašem počítači a vytisknout ji.

4. Vraťte produkty do jejich původního obalu, vložte je do krabice a přidejte příslušnou část etikety pro vrácení. Pečlivě zavřete krabici a navrch nalepte druhou část etikety pro vrácení.

5. Odneste zásilku na nejbližší pobočku PPL parcel shop a uschovejte si podací lístek. Vrácení je zcela zdarma.

 

Pokud nemáte přístup k tiskárně, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory. Pošleme vám etiketu poštou.

Platbu za vrácené zboží vám odešleme po přijetí zásilky v našem logistickém centru. To může trvat až 10 dní po odeslání zásilky. Upozorňujeme, že ve výjimečných případech může trvat ještě několik dní po obdržení informace o vrácení peněz, než se částka objeví na vašem účtu.

Chtěli bychom vás však upozornit, že objednávky ze Zalando a ze Zalando Lounge musí být vráceny zvlášť. Dále bychom Vás  také chtěli upozornit, že vracet dohromady můžete pouze objednávky z jednoho uživatelského účtu.