Nejsem spokojený(á) s doručeným výrobkem a chtěl(a) bych ho reklamovat. Jak mám postupovat?

Přišlo vám poškozené nebo vadné zboží? Moc nás to mrzí!
Prosíme, před vrácením zboží nás nejprve kontaktuj. Vaši stížnost budeme poté hned řešit.

Zašlete nám prosím 3 až 5 fotografií, na které je vada nebo poškození zřetelně vidět, přidejte také popis, jak k závadě došlo. Navíc potřebujeme i fotografii, kde je zboží zobrazeno celé. Pokud se jedná boty, zašlete nám také fotografii podpatků a podrážky.

Váš e-mail včetně fotografií by neměl přesáhnout 25 MB, jinak nebude doručen. Pokud je třeba, zašlete nám vícero e-mailů. Doporučujeme použití fotografií ve formátu JPEG.

Chtěli bychom vás upozornit, že nemůžeme uznat reklamace z následujících důvodů:

1. Opotřebení způsobené každodenním nošením, např. okopané špičky bot.
2. Poškození způsobené nesprávným zacházením se zbožím, které není označeno jako vodotěsné. Například kondenzovaná voda uvnitř hodinek není důvodem k reklamaci.
3. Oblečení sražené nebo poškozené v důsledku nesprávného praní.
4. Poškození podpatku bot.
5. Poškození v důsledku nesprávného nebo intenzivního užívání.
6. Nadměrné pocení.
7. Ztráta nebo blednutí barev, např. pokud džíny pouští barvu během praní nebo obarví bílé ponožky.
8. Třepení nebo žmolkovatění.
9. Poškození v důsledku vnějších vlivů, jako je tření, ostré předměty nebo chemikálie.
10. Produkty způsobující nepohodlí, např. puchýře
11.Zavazadla poškozená během cestování. V tomto případě prosím kontaktuj svoji leteckou/přepravní společnost nebo jejich pojišťovnu.