objednávání

Nejsem spokojený(á) s doručeným výrobkem a chtěl(a) bych ho reklamovat. Jak mám postupovat?

Přišlo vám poškozené nebo vadné zboží? Moc nás to mrzí! Prosíme, před vrácení Pokračovat ve čtení...

Bohužel jsem si objednal(a) nesprávný produkt (barva, velikost). Je možné produkt vymenit nebo přeobjednat?

Nesedí vám boty? Radši byste chtěli ten svetřík v jiné barvě? Na Zalando Lounge nemáme stálou nabí Pokračovat ve čtení...

Jak dlouho trvá doručení?

Vy si objednáte zboží, které se vám líbí, my po ukončení akce objednáme tyto položky od naš Pokračovat ve čtení...

Chci si objednat produkt, který ale je dočasně rezervován/vyprodán.

Pokud je položka dočasně rezervována, znamená to, že si ji jiný člen Zalando Lounge vložil do svého košíku. Pokračovat ve čtení...

Jak můžu stornovat svou objednávku?

Objednali jste si nesprávný produkt, nebo jste změnili názor? Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána Pokračovat ve čtení...

Jaké platební metody můžu použít při nakupování na Zalando Lounge?

Přijímáme následující platební metody: platební karty (Visa, MasterCard, American Express),  Pokračovat ve čtení...

Je možné doručovací adresu změnit pro již vytvořenou objednávku?

Po dokončení a potvrzení objednávky, nebudeme již moci v objednávce provést žádné změny, to se tý Pokračovat ve čtení...

Jak můžu zkontrolovat stav mé zásilky?

Ihned po odeslání zásilky z našeho skladu vám zašleme e-mail s potvrzením a odkazem pro sledová Pokračovat ve čtení...

Jaká je zaruční lhůta výrobků zakoupených na Zalando Lounge?

Dvouletá záruční lhůta se vztahuje na všechny u nás zakoupené produkty. Tato lhůta začíná dnem, Pokračovat ve čtení...

Jak se můžu ujistit, že moje objednávka byla úspěšně potvrzena?

Krátce po vytvoření objednávky obdržíte email s potvrzením a číslem objednávky. Stav objednávky Pokračovat ve čtení...

Je možné kombinovat více objednávek kvůli poštovnému?

Z technických a účetních důvodů bohužel nemůžeme spojit více objednávek do jedné. Pokračovat ve čtení...

Jak mám postupovat v případě, že mi byla doručena poškozená zásilka?

Pokud vám byla doručena poškozená zásilka, pošlete nám prosím, během následujících 3 Pokračovat ve čtení...

Proč je nastaven limit pro uskutečnění platební transkace?

Naše slevy jsou omezeny časově i množstevně. Chtěli bychom ale nabídnout všem našim členům stejnou šanci na Pokračovat ve čtení...

Jak přesně funguje proces objednávání?

Prohlídni si naši nabídku a vyber si produkty, které se ti líbí. Naše fotografie, popisky a průvodce Pokračovat ve čtení...

Je třeba dodržet určitou minimální hodnotu objednávky?

Ne, žádná minimální hodnota objednávky není stanovena. Na Zalando Lounge si pouze vy sami určíte, kolik Pokračovat ve čtení...

Jak můžu změnit svou preferovanou platební metodu?

Vaši preferovanou platební metodu můžete během zadávání objednávky změnit ve 2. kroku - Platba. V tomto kroku Pokračovat ve čtení...

Svou objednávku jsem už uskutečnil(a), ale chtěl(a) bych k ní přidat další položku, Je to možné?

Z technických důvodů nemůžeme provádět změny v objednávce po jejím uskutečnění. Pokud si všimnete, že je něco Pokračovat ve čtení...